Bloggerjomfru, alt for mange ord og hej

Bum. Hvilket ord at vælge som sit første, men det er velsagtens meget sigende, set ud fra at jeg ikke længere er bloggerjomfru, når jeg engang får trykket udgiv. ‘Bloggerjomfru’ tænker du nok. I 2012? Er han, nå ja, jeg er en han forresten, helt tabt bag en vogn? Eller 12 år, og derfor nogenlunde undskyldt? Nej, desværre, om man vil. Jeg er et sted i 20’erne, og lyver faktisk en smule, når jeg siger at jeg er bloggerjomfru. Jeg er godt klar over, at det er tredje gang jeg bruger det ord på cirka lige så mange linjer, men jeg forsikrer dig for, at det slutter nu.
Jeg har blogget før, men det har været i et professionelt øjemed, så det at jeg kan skrive hvad jeg tænker, føler og har lyst til, uden at skulle forholde mig til firmapolitik, bestemte temaer og alt det der nu følger med, er nyt. Det gør det også til en helt anden oplevelse, men nok om min bloggererfaring. Vi er her nu, og det er det vigtigste.

Jeg hedder Marc, er et sted mellem at være nuværende og tidligere studerende i Medievidenskab, og blev hen ad vejen, træt af universitets firkantede kasser. Derfor er jeg nu i praktik, her, der og alle vejene, for at lære tingene på en lidt anderledes måde. Jeg er i øjeblikket hos Mads Nørgaard, hvor jeg giver gas i den, inklusiv mig, to mand store PR-afdeling. Spændende, sjovt og lærerigt, så min ikke så nøje planlagte plan, holder nogenlunde.

Mode. Sorry det tog mig så lang tid at komme til det, da det jo nu engang, er det både du og jeg er her for. Jeg interesserer mig for det. Meget. Nogle folk er vilde med malerier, andre med biler. Der er folk er folk der synes mad, lavet på den ‘rigtige’ måde selvfølgelig, kan være et helt lille kunstværk for sig selv, og nogle er indædte fans af taekwondo. For mig er det dog mode der gør det, og siden du har forvildet dig herind, har vi det nok, omend ikke andet til dels, på samme måde. Samtidig er jeg glad for at skrive, så hvorfor ikke kombinere de to. Når jeg så oven i købet kan gøre det sammen med Amalie, hej Amalie, der har langt mere styr på både blogging og mode end jeg har, så er der ikke meget mere at sige, end fucking a.

Jeg skal nok lære at begrænse mig hen ad vejen – jeg skal i hvert fald gøre mit bedste, for set ud fra at du sikkert skal læse ti andre blogs om lidt, er der jo ikke tid til at jeg lirer 494 ord (som der er indtil nu), af hver eneste gang. Oh, og der skal også nok komme noget faktisk indhold, om moden jeg interesserer mig for. Bare rolig, hvis du nu imod alt forventning, var blevet urolig.

Indtil jeg skriver, og du forhåbentligt læser, igen; party on.

Marc

Hey there sailor. Or champ. Well, or sugardoll for that matter. Frankly you didn’t miss out on much if you didn’t understand more than blog and Marc in all of the above. It’s just a rant about me, who I am and all of that. I’m Marc, I got the hots for fashion and everything from here on out, is gonna be hell of a lot more interesting.

Skriv et svar

