Siden sidst!

Jeg beklager for den sløve start! Men vi er jo nogle travle unge mennesker begge to, derfor håber vi, I vil bære over med os! Vi lover, ikke Marc, at fra d. 1 juli plus minus, blogger vi så meget, I bliver trætte af os!

Anyways, som alle andre kære bloggerinder her i DK er jeg kæmpe fan af samtlige sociale medier i verden! Favoritten pt. er Instagram! Derfor kommer her en lille opsumering af, hvad jeg har haft ih og åh så travlt med de sidste par måneder! Tiden er blandt andet gået med at:

1. Købe den famøse blogger-halskæde fra H&M. 2. Støve min neglelak/parfumehylde af. 3. Organisere min makeuphylde. 4. Worke “the armparty”.

1. Spise jordbær hos mine søde bedsteforældre. 2. Gå rundt og nyde udsigten ved Svanemøllestrand. 3. Tage i biografen og bagefter sidde og snakke ved søerne. 4. Spise is fra Odenses bedste ishus, Skovkiosken ftw!

Skifte neglelak alt for ofte! 1. Chanels April. 2. Leopard nailpatches fra Sephora. 3. Glimmer nailpatches fra Sephora. 4. Chanels Nouvelle Vague.

1. Have det sjovt i Odense med gamle venner. 2. Feste til Distortion. 3. Drikke strawberry daiquiris fra Bar Rar! 4. Klæde mig ud som den ultimative Disney-skurk Cruella De Vil til en venindes fastelavns fødselsdag!

Være i Paris og! 1. Spise alt for mange kæmpe macarons fra Paul. 2. Seriøst overveje at stjæle den her lys-ting i Benetton. 3. & 4. Vandre rundt i Paris’ gade og se på flotte og grimme bygninger!

1. Spise lækker sushi til pressedagene. 2. Spise brunch med en sød veninde på Cafe Europa. 3. Fejre min dejlige mamas fødselsdag her i København med indisk mad og en tur i det kgl teater. 4. Bage macarons og spise dem lidt for hurtigt!

Og ja jeg ved godt den her post overhovedet ikke stemmer overens med vores tidligere “madbilleder er for tøser og vi er pisse rockstar-agtige”-attitude, men jeg elsker den her slags indlæg!! Dem kan I godt forvente flere af i fremtiden!

A

A little summary about what I’ve been doing the last couple of months

4 thoughts on “Siden sidst!

  1. Helene

    Wow, nogle flotte neglelakker og patches! :O
    Jeg kan nu godt lide at læse denne slags indlæg. Masser af dejlige billeder :)

    Svar
    1. distraktion Post author

      Tak for den søde kommentar :-) Jeg er også helt vild med de der patches, det er så smart! Det er godt at høre, dem kommer der nemlig helt sikkert flere af :-)
      A

      Svar
  2. Celia Schow

    Altså, giv mig nu den Chanel samling!! Ååååh. <3 Misundelse er en grim ting, men damn you! <3

    Svar

Skriv et svar

