Random facts #1

– Jeg har danset ballet i 11 år, fra da jeg var 4 til 15.

– Jeg kan ikke fordrage kogt spinat eller rødt kød.

– Jeg har over 70 par sko.

– I 2010 flyttede jeg til Paris, i håbet om at skulle bo der i et halvt år, det blev kun til 3 uger. Drømmen blev desværre til et mareridt, da den familie jeg skulle være au pair hos, var loco.

– Marc og jeg er begge opvokset i Odense, men har ingen fælles venner overhovedet.

– På min blåmandag havde jeg superga sko på – ok fashion forward i en alder af 13 år ;-)

A

Just some random facts about me. – I’ve danced ballet for 11 years, I detest boiled spinach and raw meat, I have more than 70 pairs of shoes, in 2010 I moved to Paris to become au pair for a French family, but they were crazy, so I moved back home after 3 weeks, Marc and I are both raised in Odense but we don’t have any mutual friends and last but not least on my “blå mandag” I wore Superga – oh so fashion forward haha

Skriv et svar

