Dagens detaljer

Først vil jeg gerne lige undskylde for det nederste vildt irriterende photobooth billede, men når ens kamera ikke vil samarbejde, og man har for korte arme til at tage et ordentligt billede med sin iphone, og gerne vil vise et billede af sin fine kjoles snit, så er photobooth bare den bedste løsning. Anyways to billeder, det ene af min tykke hånd med fin neglelak fra nails inc på og nogle af mine ringe, og det andet af en kjole, som jeg havde glemt alt om, men fandt i mit skab i går. Jeg elsker, når sådan noget sker!

A

Two snapshots, one with my fatty hand and the other my pretty Zara dress

2 thoughts on “Dagens detaljer

  1. Helene

    Det er det bedste, når man finder lækkert tøj i skabet, som man havde glemt, man havde… Elsker også, når den slags sker :)

    Svar

Skriv et svar

