Beauty favoritter #2

Jeg er en sucker for pæn og luksuriøs emballage, og Chanels design gør mig helt blød i knæene. Det er så fint og elegant og skide godt kvalitet, der er delte meninger om det, men jeg synes bestemt man får, hvad man betaler for!

Begge har jeg fået i gave, jeg glemmer desværre ofte jeg har bodylotionen, men når jeg endelig husker den, dufter jeg som en omvandrende no. 5 reklame. Jeg kender mange, som synes den er for kraftig, men jeg eeeeelsker det, ved ikke noget bedre end tunge, “ældre dame” parfumer!

Amen altså, se hvor pæne de er!

Og ja, jeg ved godt min Orange Fizz mangler sit låg, jeg var så tæt på at undlade den, det er slet ikke det samme uden låget!

A

My Chanel makeup, soooo pretty!

Skriv et svar

