instagramweek23


I sidste uge var jeg blandt andet i Silvan for at købe reb og møtrikker, det var en helt ny verden, der åbnede sig for mig, jeg kunne ikke finde rundt og der lugtede seriøst mærkeligt. Det var også ugen, hvor jeg købte en fin gave til en god ven! – Og han blev rigtig glad for den!


Derudover var jeg til frisøren og gik bagefter over i Skatehouse, følte mig vildt hipster og købte en lille ting. Hvad får I at se i morgen! Og så tilføjede jeg mit hjemmelavet armbånd til festen på håndledet!

A

Last week, I went to Silvan, Hay and Skatehouse and bought some things.

Skriv et svar

