090912


Ego-A er tilbage! Jeg er muligvis en af de dårligste bloggere i hele Danmark, eller nej vent, det er Marc, ha! Anyways jeg beklager, men as we speak er jeg i gang med at overføre 1388 billeder fra min telefon, så jeg kan lave et “se hvad jeg har brugt min sommer på”-indlæg, og hvis jeg kan holde brummen fra min computer ud en time endnu, burde det være klart til i morgen!

A

I’m sorry, but come back tomorrow, please! I’m preparing a “look what I have been doing the last two months”-post!

Skriv et svar

