Beauty Favoritter #4

Jeg er som mange andre også røget med på BB Cream bølgen, i Krakow – hvor alt generelt er vanvittigt billigt, købte jeg både Garniers og Maybellines udgave, Garniers var kun i to farver og den lyseste var desværre for mørk til mit blege fjæs, men Maybellines findes i hele 4 farver og den lyseste “fair” passer mig perfekt! Jeg er fan, faktisk så stor fan at jeg fik min papa til at købe ekstra med hjem til mig! – Ikke nok med den giver en fin moisty hud, dækker den rødme og så har den spf 30! Det kan vi li’!

A

I’ve tried Garnier and Maybelline’s BB Cream, my favorite is def the one from Maybelline!

Skriv et svar

