Ham den anden (der faktisk også er her endnu)

Hvordan der er gået godt og vel et halvt siden mit sidste indlæg, forstår jeg virkelig ikke. Det må være en blanding af sommer, sol, alkohol, forglemmelse, manglende pres fra den kære Amalie eller en af en masse andre (på ingen måde gode) grunde. Sådan er det, og det er der ikke meget at gøre ved. Men, som Bender (fra den helt fantastiske serie Futurama) siger – I’m back, baby. Eller, faktisk er det jo vi, men antageligvis har I allerede opdaget Amalie.

Før jeg glemmer det, skal der lyde et stort tak til de ti mennesker der besøgte bloggen den 7. august, trods der ikke på daværende tidspunkt, havde været aktivitet i længere tid end vi bør diskutere. Jeg blev en smule overrasket, da den månedlige statcount tikkede ind, men fucking a.

Da det jo immervæk er en blog om tøj og dertilhørende (også selvom Amalie halvdelen af tiden sætter mig fuldstændig af – det er mig en gåde hvad BB Creme er), tænker jeg at jeg hellere må smide et af mine yndlingsoutfit fra Stockholms modeuge.

Jeg er traditionelt set ikke kæmpe fan af J.Lindeberg, men jeg synes godt nok de nailer det på mange måder her. Nej, givetvis har jeg det lidt svært med, at blazerens revers stikker udenfor, og så bliver jeg aldrig fan af en manpurse på den måde. Men, derudover er det så vanvittigt fedt, at jeg har svært ved at komme mig over det. Faktisk er store dele af kollektionen spot on. Så well, yeah, thumbs up J.Lindeberg.

På, forhåbentlig indenfor det næste halve år, gensyn. Nej, all kidding aside, så skal jeg nok stramme mig an. Det går jo ikke at Amalie laver 36 ud af 37 indlæg. Derfor (dog uden skyderiet);

M to the arc – well, or just Marc.

Well, hello again. Or just hello. You know that better than be. There’s been a lot of rambling  about all and nothing. You’ll hopefully get the opening and closing scenes, so that’s that. The outfit is from J.Lindebergs SS13 show in Stockholm and fucking awesome. I’m gonna post way more regularly (ie. not only every half year), so catch ya on the flip side. Or just soon.

Skriv et svar

