dagens outfit #1

Selvom jeg i gymnasiet bloggede i to år, har jeg stadig ikke vendt mig til at stå alene på mit værelse og tage billeder af mig selv. Det er bare lidt akavet. Det er også derfor min fine posessss er lidt pudsige, især det tredje billede christ, men når der ikke er én bag kameraet, virker det lidt fjollet at stå og lege modella. Anyways her er mit outfit fra i går, enkelt uden så meget pjat.

Shirt Weekday, dress Envii, boots Sixtyseven, ring H&M – nails Sephora nail patches

A

This is my outfit from yesterday.

2 thoughts on “dagens outfit #1

Skriv et svar

