new boots

Her er endnu en af mine skønne fødselsdagsgaver, lave støvler fra Lesson2, de ser virkelig slidte ud på billedet, men det er de altså ikke, mærkeligt. Nå men egentlig fik jeg nogle andre, men de sad ikke ordentligt på min fod, så jeg tog på sko-jagt i Odense efter et andet par. Og efter jeg ved ikke hvor mange støvler, fandt jeg endelig dem her i Marron. Jeg er blevet så glad for dem, elsker detaljen med læderet + der er gummisål OG så ser mine fødder ikke kæmpe store ud i den, hvilket jeg oftes synes, de kommer til i sådanne støvler. Jeg havde aldrig hørt om mærket før, men fik at vide det er The Last Conspiracys undermærke – tjek Marrons hjemmeside og se flere modeller!

A

My new boots from Lesson2.

Skriv et svar

