Shoe biz med nitter

20120912-115143.jpg

Hvis jeg endnu ikke havde fået anskaffet mig et par lave støvler her til efteråret, ville de her være et rigtig godt bud på det næste køb. – Men selvom jeg allerede har et par, vil jeg indrømme, at jeg også er ret fristet af disse. Selvom jeg egentlig ikke er så vild med nitter mere, synes jeg stadig de er ret fine, fordi de er så små.

De er fra Shoe Biz og koster 899, find dem her på Shoe Biz’ hjemmeside

A

Love these low studded boots from Shoe Biz

Skriv et svar

