dagens outfit #3

Lædervest Vintage, blazer H&M, t-shirt Gina Tricot, jeans Cheap Monday, wedges Minimarket, halskæde Topshop

Tadaaaaa, et dagens outfit taget udenfor! Helt sort, fordi sort er bare bedst, og det er hvad jeg føler mig bedst tilpas i.. Bukserne er nye og jeg brugte ca 10 min på at få dem ordentligt på, hold nu op de er stramme – men jeg fik at vide, at de måtte ikke være nemme at få på, for så ville de blive for løse senere. Og så er de samme størrelse, som jeg brugte i 1.g wuhuuu! Det kan vi lide haha.

A

Today’s outfit, all black just the way I like it.

Skriv et svar

