What’s with the getup? #2

 

 

 

Endnu et outfitindlæg. Det kom væsentligt hurtigere end jeg troede det ville, men Amalie kaldte det et morgenmadsmøde, og hvad kan man så egentlig gøre?

Billederne er blevet virkelig bloggerlicious, med solskin, fantastiske poseringer – I know, hvor får han det fra – og en baggrund der faktisk ser rimelig godt ud. Oh me, oh my. Men det er sådan det er, og jeg får jo heldigvis også lov til at tage billeder, så snart jeg lige har fået knipset mine seks-otte stykker.

Støvlerne er der igen, og de er ikke blevet mindre ødelagt over de sidste par dage, desværre. Ellers kan vi arbejde os nedefra og op i dag. Bukserne er fra Mads Nørgaard – Copenhagen og ser faktisk ikke meget dagslys, men jeg genopdagede dem lige i går, så det er jo en fryd for både dem og mig.

T-shirten er hvid, standard og fra Cheap Monday, og en blandt cirka syv andre af samme slags. Man kan aldrig få for mange. Langt fra faktisk.

Trøjen, windbreakeren, jakken – hvad end vi skal kalde det, man just kan skimte, er fra Rascals, og skulle egentlig bare holde mig varm på cykelturen, men jeg fik besked på, at beholde den under, so what to do? Læderjakken, fra Zara Man, har jeg på til cirka alt – uanset vind og vejr – og fungerer som udmærket substitut, for en jeg forelskede mig i for give or take et år siden, men som simpelthen ikke var at opstøve i min størrelse.

Keychainen var en afskedsgave fra Mads Nørgaard kollegaerne, efter endt praktikforløb deroppe, og giver langt mere farve end billederne vidner om. Den er faktisk ligeså skrigorange som syningerne på mine jeans. Farvekoordinering på højeste plan, ja tak.


Jakke Zara Man/Trøje Rascals/T-Shirt Cheap Monday/Jeans Mads Nørgaard/Keychain By J.With

Marc

Today’s outfit. Got tricked into having them taken by Amalie. She lured me with breakfast, so what’s a man to do?

 

Skriv et svar

