220912

Godmorgen søde læsere. I skrivende stund er jeg med tømmermænd på vej til Odense, i aften skal jeg nemlig til forlovelsesfest hos skønne Jeanett, jeg glæder mig så meget til at fejre de to lovebirds. Min kære lillesøster har lovet mig at agere outfit-fotograf i weekenden, regner med at tage min Wonhundred eller Helmut Lang kjole på i aften, hvilken det bliver, får I at se i morgen!

A

Right now, I’m on my way to Odense, tonight I’m going to lovely Jeanett’s engagementparty.

2 thoughts on “220912

    1. distraktion Post author

      Taaak Vinnie, desværre skulle fotografen i bio, så det blev ikke til noget outfit billede :( Men det gik rigtig godt, det var så hyggeligt :-)
      A

      Svar

Skriv et svar

